DUK

D.U.K.

  1. Kas yra dvylikavezliuku.lt?
  2. Kaip pirkti dvylikaveziuku.lt elektroninėje parduotuvėje?
  3. Kaip atliekamas mokėjimas už prekes?
  4. Kokia prekių pristatymo tvarka ir kaina?
  5. Kokia prekių grąžinimo tvarka? 
  6. Dvylikavezliuku.lt elektroninės parduotuvės taisyklės apibrėžiančios pirkimo sutarties sudarymą bei šalių įsipareigojimus

Atsakymai: 

1. Kas yra dvylikavezliuku.lt?

„Dvylika Vėžliukų“ - e.parduotuvė, kurioje siūlomos tik Lietuvos tiekėjų, kurie patys gamina savo produkciją, prekės. 

     2. Kaip pirkti dvylikavezliuku.lt elektroninėje parduotuvėje?
    • Išsirinkę prekę pasirinkite Jums reikalingą dydį ar spalvą, jeigu toks pasirinkimas yra, ir spauskite "Į KREPŠELĮ".
    • Savo krepšelį su išsirinktomis prekėmis (kiek prekių įdėta į krepšelį ir bendrą krepšelio sumą) matysite dešinėje puslapio pusėje, viršuje.
    • Išsirinkę visas prekes, kurias norėsite pirkti, paspauskite mygtuką "PIRKTI".
    • Jeigu turite galiojantį nuolaidų kuponą, jo numerį įveskite į tam skirtą laukelį ir spauskite mygtuką "PANAUDOTI“.
    • Patikrinkite Jūsų prekių krepšelyje esančią informaciją, prekių kodus, dydžius, kiekius ir kainas, jei viskas tinka, spauskite mygtuką "UŽSAKYTI".
    • Pasirinkite pristatymo  būdą bei adresą ir spauskite „TĘSTI".
    • Pasirinkite atsiskaitymo būdą ir spauskite "TĘSTI".
    • Apmokėję ramiai laukite užsakymo pristatymo!
      3. Kaip atliekamas apmokėjimas už prekes?

      Perkant prekes atsiskaityti galima šiais būdais:

      Atsiskaitymo už prekes būdai

      1. Pavedimu per Paysera sąskaitą.
      2. Naudojant elektroninę bankininkystę - pasirinkę šią apmokėjimo formą, Jūs iš karto pateksite į savo banko elektroninės  bankininkystės puslapį, kuriame reikės patvirtinti jau paruoštą pavedimo formą.  Patvirtinus mokėjimą, nepamirškite grįžti į Dvylikavezliuku.lt puslapį, kad Jūsų užsakymas būtų automatiškai užfiksuotas kaip apmokėtas.
      3. Grynaisiais pinigais atsiimant prekes mūsų ofise adresu: S. Stanevičiaus g. 7-35, Vilnius.

      4. Atsiskaityti kreditine kortele - galite atsiskaityti šiomis kreditinėmis kortelėmis VISA, MASTER CARD, MAESTRO. Pirkimo proceso žingsnyje „Pasirinkite vieną iš mokėjimo būdų“ pasirinkite „KREDITINĖS KORTELĖS“. Jūs būsite nukreiptas į Mokėjimo puslapį.

      5. Mokėjimo puslapyje suveskite Kortelės savininko vardą, Kortelės numerį, Kortelės galiojimo laiką ir apsaugos kodus. Spauskite „Tęsti mokėjimą“.

        Palaukite ir būsite nukreiptas į užsakymo patvirtinimo puslapį.

      6. Pavedimu per banką į pasirinkto banko sąskaitą per vieną darbo dieną. Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, galėsite pervesti pinigus iš bet kokio banko tiesiai į mūsų sąskaitą. 

      Rekvizitai: 

      Sąskaitos nr. LT453500010010397429

      SWIFT: EVIULT2VXXX

      Banko pavadinimas: Paysera LT, UAB

      Banko adresas Lietuvoje: Pilaitės pr. 16, Vilnius, LT-04352, Lithuania

      SVARBU: sąskaita faktūra išrašoma elektroniniu būdu ir atsiunčiama Jums kartu su užsakymo išsiuntimo patvirtinimu. 

      5. Kokia prekių pristatymo tvarka ir kaina?

      Išsiuntus prekes iš mūsų sandėlio, Jūs gausite automatinį užsakymo išsiuntimo patvirtinimą bei sąskaitą faktūrą nurodytu elektroniniu paštu, nuo to momento prekės bus perduotos kurjeriui arba pristatytos į Jūsų pasirinktą OMNIVA terminalą, per vieną darbo dieną. 

      Užsakymus virš 49 EUR pristatome NEMOKAMAI. Pristatymas į  OMNIVA 24 terminalus 2,60 Eur .

      Šios kainos nepriklauso nuo siuntos dydžio ar svorio bei taikomos visuomet, nebent tuo metu galioja išskirtiniai pasiūlymai, kurių metu galimas nemokamas pristatymas.

      Nuo to momento, kai Pardavėjas perduoda Produktą vežėjui, Vartotojui, kai jis ar jo numatytas asmuo, išskyrus vežėją, priima daiktus ir kai vartotojas fiziškai įgyja prekes, tačiau vartotojas pavedė vežėjui gabenti prekes, nors Pardavėjas nebuvo numatęs tokio pristatymo būdo, su produktu susijusi nauda ir našta ir atsitiktinio Produkto praradimo ar sugadinimo rizika perkeliama Vartotojui. Šiuo atveju Pardavėjas neatsako už Produkto praradimą, trūkumą ar produkto sugadinimą, atsiradusį nuo Produktų perdavimo transportuoti iki jo pristatymo Klientui momento, taip pat už siuntos vėlavimą.

      Pristatymas į OMNIVA terminalus:

      OMNIVA išsiunčia siuntos gavėjui pranešimą apie siuntos gavimą terminale trumpąja žinute (SMS) ir elektroniniu paštu. SMS žinutėje bei el. laiške bus nurodytas paštomato durelių kodas. Tik su šiuo kodu galėsite atsiimti siuntą iš nurodyto paštomato. Saugokite kodą iki to momento, kai atsiimsite užsakymą iš paštomato.  

      Siuntų terminale siunta laikoma 7 kalendorines dienas po patvirtinimo, kad užsakymas jau yra Omniva terminale ir jį jau galima atsiimti. Pasibaigus 7 dienų laikotarpiui ir nepasinaudojus paslauga „siuntų atsiėmimas“, siunta yra grąžinama MB "Remounit" (adresas S. Stanevičiaus g. 7-35, Vilnius). Primename, jog nukreipti siuntų į kitą pristatymo vietą negalima.

      Visi Omniva siuntiniai nuo išsiuntimo momento gali būti stebimi internete. Jei norėsite sužinoti, kur tiksliai yra Jūsų išsiųstos, ar laukiamos svarbios siuntos, jų tiesioginį kelią galima stebėti svetainėje www.omniva.lt

      Atsiėmimas Vilniuje: 

      Jūs galite nemokamai atsiimti prekę mūsų sandėlyje Vilniuje: S. Stanevičiaus g. 7- 35, Vilnius. 

      • Dėmesio: prekes galite atsiimti tik gavus pranešimą, kad prekės paruoštos atsiėmimui.
      • Atsiimant prekes, būtina pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
      • Siuntas privaloma atsiimti per 5 d.d. nuo pranešimo gavimo apie siuntos paruošimą atsiėmimui.

      Darbo laikas: pagal išankstinį susitarimą. Norėdami atsiimti prekes skambinkite +37060721043.

      6. Kokia prekių grąžinimo tvarka? 

      1. Grąžinant kokybiškas prekes laikomasi šių sąlygų:

      1.1 Pirkėjo pranešimas Pardavėjui apie prekės grąžinimą yra pateikiamas laikantis prekės grąžinimui numatytų terminų – 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.

      1.2  Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.

      1.3  Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).

      1.4  Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta.

      1.5  Visos dovanos, kurios buvo gautos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.

      1.6  Grąžinant prekę būtina pateikti jos pirkimo kvitą/ gautą sąskaitą – faktūrą ir užpildytą prekių grąžinimo prašymą.

      1.7  Pinigai už prekes, į nurodytą banko sąskaitos nr., grąžinami per 10 darbo dienų (į Paysera sąskaitą per 3 d.d.) nuo tos dienos, kai prekė pasiekia Dvylikavezliuku.lt nurodytu adresu.

      1.8  Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.

      1.9  Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios buvo specialiai pagamintos pagal Pirkėjo reikalavimus arba individuliai pritaikytos, arba kurios dėl savo pobūdžio apskritai negali būti grąžinamos, yra greitai gendančios ir jų galiojimo laikas greitai pasibaigia.

      1.10   Dvylikavezliuku.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą arba kurie buvo prarasti nepasiekus Dvylikavezliuku.lt.

      Nekokybiškų prekių grąžinimas

      1. Dvylikavezliuku.lt  įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu:

      1.1 Prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu;

      1.2 Neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms.

      1. Jei iš Dvylikavezliuku.lt  įsigijote netinkamos kokybės prekę ir pardavėjas su Jumis neaptarė prekės trūkumų, Jūs turite teisę savo pasirinkimu reikalauti iš pardavėjo:

      2.1 Pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke

      2.2 Atitinkamai sumažinti prekės kainą;

      2.3 Per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti Jum prekės trūkumų pašalinimo išlaidas;

      2.4 Grąžinti sumokėtus pinigus ir vienašališkai nutraukti sutartį.

      GALIMI GRĄŽINIMO BŪDAI:

      • Per OMNIVA terminalus. Šiuo atveju už prekių grąžinimą papildomai mokėti nereikės. Fiksuota grąžinimo suma bus minusuota iš grąžinamų prekių kainos, nurodytos pirkimo dokumente. Prekes reikės supakuoti ir įdėti į pasirinktą OMINIVA terminalą. 
      • Paštu. Klientas, norėdamas pasinaudoti atsisakymo teise, turėtų iš anksto pranešti el. paštu: info@dvylikavezliuku.lt ir nurodyti grąžintinas prekes. Klientas turi užpildyti prekių grąžinimo formą ir pridėti ją prie grąžinamų prekių. Klientas ant grąžinamų siuntų turi teisingai ir tinkamai nurodyti siuntėjo/gavėjo adresą („Dvylika Vežliukų“ , S. Stanevičiaus g. 7-35, Vilnius). 
      • Tiesiogiai į Dvylikavezliuku.lt sandėlį. Gąžinamas prekes galite tiesiogiai pristatyti į dvylikavezliuku.lt nurodytu adresu („Dvylika Vėžliukų“  S. Stanevičiaus g. 7-35, Vilnius).  Prašome su savimi turėti užpildytą prekių grąžinimo formą.  Prekių grąžinimo formoje būtina nurodyti banko sąskaitos numerį, į kurią bus pervedami grąžinami pinigai.

      PINIGŲ GRĄŽINIMAS:

      1. Pinigai grąžinami pervedant juos į kliento asmeninę sąskaitą. Prašome su grąžinamomis prekėmis pateikti užpildytą prekių grąžinimo formą. Joje būtina nurodyti banko sąskaitos numerį, į kurią bus pervedami grąžinami pinigai. 
      2. Jei prekė gauta nekokybiška arba gautas ne tas produktas, kurį klientas užsakė, išsiuntus grąžinamą prekę, nedelsiant reikia informuoti klientų aptarnavimo skyrių el. paštu: info@dvylikavezliuku.lt apie patirtas pašto išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu, atsiunčiant skenuotą arba nufotografuotą pašto kvitą el. paštu. Klientų aptarnavimo skyrius informuos apie tai grąžinimų skyrių bei buhalteriją, kad pinigai būtų pervedami klientui kartu su suma, suskaičiuota už grąžintą prekę, per 10 darbo dienų (į Paysera sąskaitą per 3 d.d.).

      SKUNDAI

      Kilus problemoms dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos, kreipkitės el. paštu info@dvylikavezliuku.lt. 

      Dvylikaveziuku.lt elektroninės parduotuvės taisykles, apibrėžiančias pirkimo sutarties sudarymą bei šalių įsipareigojimus, rasite čia.